Kare Oyma | Define Mekanı- Define işaretleri
  • Merhaba Ziyaretçi ,

    Bulunduğunuz alanda açacağınız konuların veya konuya yazılan cevaplardaki başlıkların konu ile alakalı olmasına dikkat edelim, bu durum hem konu sahibinin hemde konuyu aramak isteyen diğer üyelerin yararına olacaktır. Uygun olmayan konular kilitlenir veya silinir. (Acil, bi bakarmısınız, bu nedir vb.. başlıklar yerine sormak istediğiniz veya anlatmak istediğiniz içerik ile ilgili başlık seçiniz.)

  • Hoş Geldin Ey Şehr-i Ramazan

    Mübarek Ramazan ayımız hayırlı olsun, Rabbim c.c tüm müslüman alemine sağlık huzur ve bereket getirsin inşAllah.

    Ramazan ayı Konusuna Mesaj Yazmak İçin Tıklayınız

Kare Oyma

BoZKurT

"R@m@z@n"
Forum Düzeni
Araştırmacı
Katılım
22 Mart 2012
Mesajlar
8,613
Beğeni
13,183
Konum
İstanbul
Oda işaretidir.boş odaya rastlanılırsa mutlaka dolu olanı yanındadır boş odanın duvarlarını iyi kontrol et girişi boşluk sesi ara, ikinci dolu oda girişi boş olan odanın duvarlarındadır.





Yanında ikinci yön ve derinlik veren işaret varsa bu işaretleri dikkate al,yoksa meyline doğru araştırma yap.yanı bu oymanın içini su ile doldurduğumuzda nereye akar, suyun aktığı yerde kayanın altına doğru çalış.
 

tutankamon

Üye
Kullanıcı
Katılım
21 Ağustos 2012
Mesajlar
48
Beğeni
3
Konum
ankara
Cevap: Kare Oyma

üstatlar kare oymanın açıklamasını çok yüzeysel geçiyorsunuz odayı nerde bulduk,da boş odayı aramaya çıktık
 

star21

Üye
Kullanıcı
Katılım
11 Ağustos 2012
Mesajlar
2,739
Beğeni
426
Cevap: Kare Oyma

ozaman ben anlamını yazarım ustalarda odalardan devam etmiş olur.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

star21

Üye
Kullanıcı
Katılım
11 Ağustos 2012
Mesajlar
2,739
Beğeni
426
Cevap: Kare Oyma

Kare oymanın
bulunduğu yerde kayalık bölge varsa,o bölgede araştırmanızı ve boşluk alacak
şekilde yapmalısınız.ve kare oymanın yanında murç izi olup olmadığına da dikkat edilmelidir. Bulunduğunuz
bölge topraklık alanda ise, toprak
üzerindeki çökmelere,tümseklere ve
yığmalara çok dikkat etmelisiniz.ve kare oymanın sağ veya solu yada kuzey tarafında 25 mt nin içinde arama yapılmalı..eyer kare oyma yön vermiyor ise..
 

mehmet27

Üye
Kullanıcı
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
7
Beğeni
0
Cevap: Kare Oyma

iki tane büyük kaya var birinde büyük kare oyma var diğer büyük kayada ise 7 tane küçük kare vr ne yapmam gerek bu işaretlerin olduğu yerde kayada çocuk işareti ve 25 metre alan içerisinde de yerdeki kayada bi oyma var delik içerisine 2 metre cubuk rahat giriyo ve sga sola rahat hareket ediyor yerdeki delik eski anahtar deliklerine çok benziyor ne yapmam gerekiyor arkadaşlar şimdiden teşekkürler
 

ikizceli

çalışmalarınızı yasal yapınız.
Özel Üyemiz
Katılım
11 Eylül 2013
Mesajlar
7,230
Beğeni
25,881
Konum
ORDU- SAMSUN-ANKARA
Cevap: Kare Oyma

iki tane büyük kaya var birinde büyük kare oyma var diğer büyük kayada ise 7 tane küçük kare vr ne yapmam gerek bu işaretlerin olduğu yerde kayada çocuk işareti ve 25 metre alan içerisinde de yerdeki kayada bi oyma var delik içerisine 2 metre cubuk rahat giriyo ve sga sola rahat hareket ediyor yerdeki delik eski anahtar deliklerine çok benziyor ne yapmam gerekiyor arkadaşlar şimdiden teşekkürler
sevgili mehmet,önce aramıza hoş geldin demek isterim. kare, bozkurt ustamızında belirttiği gibi oda der. küçük karelerde genelde sıralı mezarları bazende ayni alan içindeki mezar sayısınıda verebilir.
bunların kayanın hangi yerinde olduğu ,yönlerini ve işin şeklini verir. onun için burayı güzelce fotolaki odasının yerini girişini ve hangi yönde olduğunu yazabilelim. küçükler biraz uzağa atabilir. ama kare kayanın yakınındadır. kayanın yan kısmında ise ,sırtını kareye vererekte bir poz mutlaka al. 7 olan yerinden olduğu alandan arazinin görünebilen sağlı aollu kısımlarınıda almaya özen gösterirsen ,yorumlar netleşir. sağlıcakla...
 

mehmet27

Üye
Kullanıcı
Katılım
17 Ocak 2014
Mesajlar
7
Beğeni
0
Cevap: Kare Oyma

sağolasın kardeşim fotoları yüklerim ozaman
 

ÇALKAYA 28

Document/Belge/Usta
Özel Üyemiz
Katılım
24 Kasım 2011
Mesajlar
2,549
Beğeni
4,163
Cevap: Kare Oyma

burada hala canlı olan biri var anlamı taşır buda eski inanışta mezarı temsil eder
 
Üst