Öncelikle herkese iyi bayramlar, arkadaşlar dört gün önce bir yerde mağaraya girdim.mağaraya emekleyerek giriliyor, üç metre kadar girilince ikiye ayrılıyor sağda kalan kısım 25_30mkare boş düzensiz doğal,solda kalan yer ise 20_25mkare duvarlar düzlenmiş üst kısmı da ev çatısı şeklinde fakat içi çok temiz kahverengi Toprak ile dolu bu iki alan birbirine bitişik arada mağaranın Kaya normal hali var.toprağı kazmışlar iki metre kadar zeminde taş var inip bakamadım yağmurdan su sızmış çamur gibi idi.gelelim meseleye bu mağarayı arkadaşlar biliyormuş kazanda onlarmis dün öğrendim kazandan.burasını onlara yakın köyden iki ihtiyar söyleyip oraya onlar götürmüş.ihtiyarlarda haritada varmış bu iki ihtiyar oraya daha önce girip Toprak dolgunun üst kısmından yuvarlak bakırdan dövülmüş Haç almışlar.arkadaşlarada beş metre kazacaksaniz başlayın demişler fakat bende yeri gördüm toprağı atacak yer yok yan odaya atmak için en az üç kişi lazım birşeye koyacaksın iple biri ikiye ayrılan yerde durup çekecek ip ile insanda biri boş odaya çekecek zor iş.ihtiyarlar şuan sağ değiller.ekemanlara söyledikleride burayı berebilirseniz çok mal var demişler bilmiyorum artık.Benim merak ettiğim o Toprak oraya nasıl getirildi çok temiz un gibi suya koy dağılıyor elenmiş gibi.birdahaki gidişimde fotoğraf çekeceğim büyük bir hava giriş yeri var mağarada Toprak yukarıda mı salındı acaba.