Evet doğru söylüyorsun gittiğimde detaylı olarak bakacağım.zaten mağaraya beşyüz metre mesafede mezarlar vardı kum çıkarma bahanesiyle oraları mahvettiler gerçi onların derdinin kum olduğundan şüphe ediyor insan kum ocağının bütün malzemeleri öylece kalmış hurda olmuş bazı taşlarda ortalıkta fotoğraflarını çektim daha önce oralarda piknik yapıyorduk mezarları biliyordum.adalar hepsini açmışlar.Hocam evet doldurulmuş toprak bence zeminin dolgu toprağında kazma gibi durumun varsa çalişmaya başla yani kendine zemin oluşturmaya bak olan imkanlarla bir kaç MT ilerle o toprağın nerden geldiyinin bir önemi yok yada nerden döküldüyü artı senin baca dediyin yerden toprak dökmezler bunun garantisini verebilirim girişten temin edilir taşıma ile bence dediyim gibi zemini ayarla cihazın al sıkıştırma dediyin elenmiş kumdan biraz ilerlemeye bak hocam